Název: Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Překlad názvu: International Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři: Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: international marketing strategy; macroenvironment; marketing mix; microenvironment; situation analysis; wedding flower design; makroprostředí; marketingový mix; mezinárodní marketingová strategie; mikroprostředí; situační analýza; svatební květinový design

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246289

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-617510


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet