Název:
Návrh změn marketingového mixu kavárny
Překlad názvu:
Proposal to Change the Marketing Mix of the Café
Autoři:
Mlčková, Adéla ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Jamai Cafe Dvanáctka. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Analytická část obsahuje představení podniku a analýzu aktuálního stavu. V návrhové části jsou navrženy změny pro zlepšení marketingového mixu kavárny.
The bachelor thesis deals with marketing mix of Jamai Cafe Dvanáctka. The work is divided into three main chapters. Basic marketing terms are defined in the theoretical part. The analytical part contains an introduction to the company and an analysis of current state. In design part, changes are proposed to improve the cafe’s marketing mix.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; propagace; služba; výběrová káva; marketing; marketing mix; promotion; selected coffee; service
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248486