Název: Marketingové strategie neziskových organizací na sociálních sítích a reakce jejich uživatelů
Překlad názvu: Marketing strategies of the non-profit organizations on social media and reactions of the users
Autoři: Bílková, Kateřina ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Háša, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fundraising; Neziskové organizace; reklama; sociální marketing; sociální sítě; advertisement; fundraising; Non-profit organisations; social marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/182912

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-532277


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet