Název: Návrh online marketingové strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Online Marketing Strategy Proposal for a Selected Company
Autoři: Korenčiaková, Terézia ; Šíma, Peter (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2023
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: benchmarking; keyword research; Marketing; online marketing; targeting analysis; analýza cielenia; benchmarking; Marketing; online marketing; prieskum kľúčových slov

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-530378


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet