Název:
Marketingový mix hotelu
Překlad názvu:
Marketing Mix of a the hotel
Autoři:
Vychodilová, Iveta ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix hotelu Valáškův Grunt. Práce je rozdělena do tří částí, na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Analytická část je zaměřena na představení podniku, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a analýzu současného marketingového mixu. Poslední část diplomové práce představuje případné návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
This thesis focuses on the marketing mix of the Valáškův Grunt hotel. The thesis is divided into three parts, theoretical, analytical and propositional. The theoretical part contains definitions of basic concepts of marketing and marketing mix. The analytical part focuses on the introduction of the company, analysis of the external and internal environment and analysis of the current marketing mix. The last part of the thesis presents possible suggestions for improving the marketing mix of the company.
Klíčová slova:
cena; hotel; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; hotel; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/212042