Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Chrienová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou podpory predaja, reklamy a marketingu v univerzitnom motoršportovom tíme TU Brno Racing. Súčasťou praktickej časti je analýza marketingového mixu a analýza komunikačného mixu, ktoré tím v praxi využíva. V závere sú na základe analytickej časti navrhnuté možné zlepšenia, na základe ktorých by malo dôjsť k navýšeniu počtu sponzorov v tíme a zvýšeniu celkového povedomia o tíme.
This bachelor's thesis deals with the topic of sales promotion, advertising and marketing in the motorsport racing team called TU Brno Racing. The practical part of the work consists of the analysis of the marketing mix and the analysis of the communication mix, which the team uses in practice. In the conclusion, on the basis of the analytical part, possible improvements are expressed, on the basis of which the number of sponsors at that time should increase and, above all, the overall awareness of it should be improved.
Klíčová slova:
Marketing; marketing communication; sales promotion; TU Brno Racing; university motorsport team
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211295