Název: Návrh změn marketingové komunikace internetového obchodu na sociálních sítích
Překlad názvu: Proposal for changes in the marketing communication of the online shop on social networks
Autoři: Pohanka, Pavel ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2023
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; konkurence; marketingová komunikace; sociální sítě; zákazník; competition; customer; e-shop; marketing communication; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-529521


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-07-23, naposledy upraven 2023-08-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet