Název:
Marketingový mix vybraného podniku
Překlad názvu:
Marketing Mix of the Selected Company
Autoři:
Horký, Jan ; Schüller, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu současného marketingového mixu společnosti Forky’s. Teoretická část práce pojednává o základních pojmech marketingu a marketingového mixu, které jsou následně v analytické části použity na vybraném podniku. Praktická část dále obsahuje návrh na zlepšení aktuálního marketingového mixu a především návrh na zefektivnění propagace, s cílem upevnění pozice na trhu a získání nových zákazníků.
This bachelor's thesis focuses on the analysis of the current marketing mix of Forky's. The theoretical part of the work deals with the basic concepts of marketing and marketing mix, which are subsequently applied to the selected company in the analytical part. The practical part also contains a proposal for improving the current marketing mix and a proposal for streamlining promotion, with the aim of consolidating the market position and gaining new customers.
Klíčová slova:
4P; Franchise; Marketing; Marketing Mix; Place; Price; Product; Promotion; 4P; cena; distribuce; franšíza; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/210548