Název: Anglické výrazy v německojazyčných reklamách mezi lety 2000 a 2021
Překlad názvu: English expressions in German-language advertisements between the years 2000 and 2021
Autoři: Kursikova, Anastasia ; Tichák, Viktor (vedoucí práce) ; Dovalil, Vít (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: ger
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: jazyk reklamy|anglicismy|pragmatika|stylistika. moderní jazykové trendy; language of advertisement|anglicism|pragmatics|stylistics|modern language trends|translation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/177883

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-511415


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-11-06, naposledy upraven 2023-12-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet