Název: Rozdíly v přísnosti známkování žáků a dopady na vzdělanostní aspirace
Překlad názvu: Differences in the strictness of grading and its impact on student educational aspirations
Autoři: Münich, Daniel ; Protivínský, Tomáš
Typ dokumentu: Výzkumné zprávy
Rok: 2022
Jazyk: cze
Edice: Studie IDEA, svazek: 9/2022
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Czech Republic; primary schools; school grades
Číslo projektu: StrategieAV21/22
Poskytovatel projektu: AV ČR

Instituce: Národohospodářský ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný na externích webových stránkách.
Externí umístění souboru: https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_9_2022_Prisnost_znamkovani/files/extfile/IDEA_Studie_9_2022_Prisnost_znamkovani.pdf
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11104/0332402

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-508666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Národohospodářský ústav
Zprávy > Výzkumné zprávy
 Záznam vytvořen dne 2022-09-28, naposledy upraven 2023-12-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet