Název:
Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu
Překlad názvu:
Awareness of the Czech population about sporting events involving Emirates Airline
Autoři:
Jiřičná, Vladimíra ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit povědomí české populace o aktivitách Emirates Airline ve sportu. Dalším cílem bylo nasbírané informace vyhodnotit. Metody: V diplomové práci byla využita metoda kvantitativní metoda, elektronické dotazování. Pro výzkum byl sestaven dotazník, který byl distribuován elektronicky pomocí sociálních sítí a emailové databáze. Šetření probíhalo tři týdny a výsledky byly zpracovány pomocí výpočetní počítačové techniky v programu MS Excel. Výsledky: Občané České republiky mají povědomí o aktivitách společnosti Emirates Airline ve sportu, a to především ve fotbale, tenisu a Formuli 1. Největší zájem mají respodenti o návštěvu závodu Formule 1. Respondenti doporučují společnosti Emirates Airline rozšířit své působení v oblasti zimních sportů, a to především v ledním hokeji a v běžeckých závodech. V České republice vidí respodenti velký potenciál pro tuto společnosti předvším ve fotbale, ledním hokeji a tenise. Respondenti se domnívají, že by společsnot Emirates Ailine mohla navázat spolupráci s úspěšnými českými sportovci jako jsou Petra Kvitová, Tomáš Berdych, Gabriela Koukalová a Ester Ledecká. Klíčová slova: marketingový výzkum, společnost Emirates Airline, dotazování, sportTitle: Awareness of the Czech population about sporting events involving Emirates Airline Aims: The primary aim of this thesis is to find out the awareness of the Czech population about sporting events involving Emirates Airline. The secondary aim is to then evaluate the gathered information. Methods: The research question is answered through an experiment that entails distributing an online questionnaire to respondents as a form of quantitative method used in this dissertation. The compiled questionnaire was sent out to various groups of responders using the social network and email communication. The research lasted for three weeks in which the results were then processed by the computer technology in the MS Excel program. Results: The responses received by the Czech population show an awareness of sport events involving Emirates Airlines in Football, Tennis and Formula 1 racing. The results gathered show there is a greater interest in the Czech population to visit Formula 1 racing. On this basis, the Czech population would like Emirates Airlines to also sponsor winter sports, especially Ice Hockey and Running Races. The Czech Republic population would recommend Emirates Airline to sponsor Czech Ice Hockey or Football Team or Tennis. Respondents also recommended to sponsor some successful Czech...
Klíčová slova:
dotazování; Marketingový výzkum; společnost Emirates Airline; sport; Emirates Airlines; Marketing research; sport; survey