Název: Analýza prezentace televizních seriálů v období jejich zaváděcí kampaně v tištěných médiích
Překlad názvu: The analysis of czech serials' presentation during their introductory campaign in the prited media
Autoři: Slavíček, Tomáš ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dekódování; interpretace; kulturální studia; kvalitativní analýza; kvantitativní analýza; obsahová analýza; placená inzerce; preferované čtení; publikum; redakční obsah; TV program; zakódování; zaváděcí kampaň; audience; content analysis; cultural studies; decoding; editorial content; encoding; interpretation; introductory campaign; paid advertising; preferred reading; qualitative analysis; quantitative analysis; TV guide

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/147298

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-450505


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-09-19, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet