Název: Návrhy na rozšíření marketingové komunikace podniku
Překlad názvu: Proposals for Expanding the Marketing Communication of a company
Autoři: Ulrichová, Veronika ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: communication; communication mix; Marketing; marketing mix; service; social media.; SWOT analysis; komunikace; komunikační mix; Marketing; marketingový mix; služba; sociální média.; SWOT analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/200244

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445620


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet