Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři: Mičánková, Jana ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199876

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-445254


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet