Název: Politická image: marketingový nástroj nebo osobní přesvědčení?
Překlad názvu: Political image: marketing tool or personal conviction?
Autoři: Petrák, Jiří ; Perottino, Michel (vedoucí práce) ; Brunclík, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: politická reprezentace; politický marketing; Pánská móda; Men's fashion; political marketing; political representation

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/121048

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-434989


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-02-24, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet