Název:
Marketingová strategie vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Selected Company
Autoři:
Lahnerová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce je návrhem marketingové strategie zaměřující se na věrnostní programy módní firmy. Věrnostní program slouží k prohlubování vztahu se zákazníky, navýšení tržeb a lepší cílení reklamy. K vybudování fungujícího věrnostního programu je třeba analyzovat současná situaci firmy, ale také zjistit požadavky a přání zákazníku firmy. Neméně důležitým krokem je také představení věrnostních programů ostatních mezinárodních firem.
The master thesis is proposal of marketing strategy focuses mainly on loyalty rewards programs of selected fashion company. The loyalty program serves to deepen the relationship with customers, increase sales and better target advertising. To build a functioning loyalty program, it is necessary to analyse the current situation of the company, but also to find out the requirements and wishes of the company's customer. An equally important step is the introduction of loyalty programs of other international companies.
Klíčová slova:
loyalty program; Marketing communication; Marketing Mix; Marketing strategy; SWOT; marketingová komunikace; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT; věrnostní program
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/195492