Název: Odlišnosti v chování cílových skupin zákazníků a jejich zohlednění v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Differences in behavior of target groups of customers and their consideration in marketing communication
Autoři: Trnková, Kristína ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: customer behavior; marketing; marketing communication

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-417487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet