Název:
Hra s agenty na bázi umělé inteligence
Překlad názvu:
Game with Non-Player Characters
Autoři:
Tomečko, Lukáš ; Peringer, Petr (oponent) ; Janoušek, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [slo][eng]
Cieľom práce je navrhnúť a implementovať 2D akčnú počítačovú hru so strategickými prvkami, v ktorej sa hrá proti inteligentným agentom. Návrh architektúry vychádza z rokmi overených techník a vzorov. Hra je písaná v jazyku C++, na grafickú stránku a vstupy sa využíva knižnica SFML, na simuláciu kolízií knižnica Box2D. Umelá inteligencia je založená na kombinácii štandardných prístupov používaných v hernom priemysle. Výsledná hra a inteligencia agentov je testovaná a zhodnotená hráčmi a metrikami.
The goal of this project is to create a 2D action strategy videogame, featuring intelligent enemies. The architecture design is based on techniques and patterns used in game industry. Game is written in C++, SFML library is used for graphics and inputs, Box2D library takes care of physics. Enemies' artificial intelligence applies standard algorithms used in videogame industry. Human players and metrics are used for evaluation of final game and enemies' intelligence.
Klíčová slova:
artificial intelligence; Box2D; engine; game; SFML
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192525