Název:
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Překlad názvu:
Marketing Plan for New Product Launch
Autoři:
Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu pro uvedení šamponů pro psy na trh. Šampony budou uváděny na slovenský trh společností Palma a.s. Návrh marketingových aktivit je podložen jak teoretickými východisky, tak příslušnými analýzami. Samotný marketingový plán je především zaměřen na tištěnou formu reklamy a také na reklamu na internetu.
The diploma thesis is focused on the creation of a marketing plan for dog’s shampoos launch. The shampoos will be launched on the Slovak market by Palma a.s. company. The design of marketing activities is based on both theoretical background and relevant analysis. The marketing plan is focused primarily on the printed form of advertising and also on advertising on the internet.
Klíčová slova:
komunikační mix; kosmetika pro psy; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; sociální sítě; communication mix; dog’s cosmetics; Marketing; marketing mix; marketing plan; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192121