Název: Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Překlad názvu: Marketing Plan for New Product Launch
Autoři: Vintrová, Stephanie ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; kosmetika pro psy; Marketing; marketingový mix; marketingový plán; sociální sítě; communication mix; dog’s cosmetics; Marketing; marketing mix; marketing plan; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192121

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416896


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet