Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti LCS INTERNATIONAL, a.s. s informačními systémy Helios
Překlad názvu: Analysis of customers satisfaction of company LCS INTERNATIONAL with information systems Helios
Autoři: Vlček, Petr ; Tymočko, Václav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; dotazník; marketingový výzkum; primární informace; sekundární informace; spokojenost zákazníka; analysis; customer satisfaction; marketing research; primary information; questionnaire; secondary information

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/183041

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-408036


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-12-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet