Název: Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím aktivit zaměřených na rozvoj čtenářství
Překlad názvu: Development of prosocial behavior in kindergarten through reading preliteracy activities
Autoři: Tomanová, Veronika ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: heterogenní skupina; homogenní skupina; klima třídy; klima školy; mateřská škola; prosociální chování dětí; čtenářská pregramotnost; čtenářství; classroom climate; heterogeneous group; homogeneous group; kindergarten; preliteracy; prosocial behaviour of children; reading; school climate

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110271

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406208


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2019-10-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet