Original title: Rozvoj prosociálního chování v mateřské škole prostřednictvím aktivit zaměřených na rozvoj čtenářství
Translated title: Development of prosocial behavior in kindergarten through reading preliteracy activities
Authors: Tomanová, Veronika ; Laufková, Veronika (advisor) ; Novotná, Kateřina (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2019
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: classroom climate; heterogeneous group; homogeneous group; kindergarten; preliteracy; prosocial behaviour of children; reading; school climate; heterogenní skupina; homogenní skupina; klima třídy; klima školy; mateřská škola; prosociální chování dětí; čtenářská pregramotnost; čtenářství

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/110271

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-406208


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2019-10-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share