Název:
Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel
Překlad názvu:
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Autoři:
Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2019
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práce je rozdělena do třech části. První část se zaobírá teoretickými východisky vztahujícími se k marketingu a marketingové strategii. Poznatky z teoretických východisek jsou pak aplikovány k analýze současného stavu a prostředí hotelu. Na základě výsledků jednotlivých analýz je pak navrhnuta samotná marketingová strategie.
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Klíčová slova:
communication mix; marketing mix; marketing of hotel; marketing strategy; Porter’s five forces analysis; SLEPT analysis; analýza SLEPT; hotelový marketing; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix; Porterův model pěti sil
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/180664