Original title:
Návrh marketingové strategie pro vybraný hotel
Translated title:
The Proposal of marketing strategy for the selected hotel
Authors:
Ondrášek, Pavel ; Schüller, David (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2019
Language:
eng Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[eng][cze]
Diplomová práce je rozdělena do třech části. První část se zaobírá teoretickými východisky vztahujícími se k marketingu a marketingové strategii. Poznatky z teoretických východisek jsou pak aplikovány k analýze současného stavu a prostředí hotelu. Na základě výsledků jednotlivých analýz je pak navrhnuta samotná marketingová strategie.
The thesis is divided into the three parts. The first part is dedicated to the theoretical foundations related to the marketing and marketing strategy. The theories are further applied in order to analyze the analysis of current situation and of the hotels environment. Based on the result of partial analysis is proposed the marketing strategy.
Keywords:
analýza SLEPT; hotelový marketing; komunikační mix; marketingová strategie; marketingový mix; Porterův model pěti sil; communication mix; marketing mix; marketing of hotel; marketing strategy; Porter’s five forces analysis; SLEPT analysis
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/180664