Název: Použití cizích jazyků v reklamní komunikaci a jejich vliv na percepci reklamního sdělení
Překlad názvu: The Use of Foreign Languagues in Advertising and its Influence on Advertising Message Perception
Autoři: Dvořák, Dominik ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cizí jazyk; míšení jazykových kódů; percepce reklamy; reklamní diskurz; reklamní sdělení; advertising discourse; advertising message; advertisment perception; code-mixed commercial language; foreign words

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107375

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-398010


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet