Název: Vliv fenoménu omission neglect na vnímání produktu a značky
Překlad názvu: Influence of omission neglect phenomenon on perception of product and brand
Autoři: Chovancová, Michaela ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: chýbajúca informácia; heuristiky; kognitívne skreslenie; manipulácia informácie; Omission neglect; proces rozhodovania; spotrebiteľské správanie; výskum; cognitive bias; consumer behaviour; decision-making; heuristics; manipulation of information; missing information; Omission neglect; research

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/107230

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397831


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet