Název: Jak může základní škola motivovat žáky druhého stupně základní školy ke čtení?
Překlad názvu: How can secondary schools motivate their pupils to read?
Autoři: Svobodová, Kateřina ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Klíčová slova: dílny čtení; motivace ke čtení; povinná četba; čtenářství dětí; assigned reading; reading literacy schemes; reading motivation; reading workshops; secondary school reading habits

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/106118

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397017


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2019-07-25, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet