Název: Diagnostické využití kresby v mateřské škole u dětí ve věku 5-6 let (porovnání kresby z hlediska pravorukosti a levorukosti)
Překlad názvu: Diagnostic use of drawings by children aged 5-6 in kindergarten (comparing drawings in terms of right-handedness and left-handedness).
Autoři: Suchá, Tereza ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza dětské kresby; Dítě předškolního věku; lateralita; mateřská škola; pedagogická diagnostika; pravorukost a levorukost; předškolní vzdělávání; spolupráce mateřské školy s rodinou; učitel mateřské školy; školní připravenost; školní zralost; children's drawings analysis; cooperation between kindergarten and family; kindergarten; laterality; nursery school teacher; pedagogical diagnostics; pre-school education; Preschool child; right-handedness and left-handedness; school readiness and school maturity

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/102501

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-388611


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-11-15, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet