Název: Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Překlad názvu: Branding Strategy of Company for the Czech Market Entry
Autoři: Šoukal, Michal ; Hoffmann, Přemysl (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: brand; brand communication; brand development; brand identity; brand personality; brand positioning; branding; entrance strategy; increase competitiveness; branding; identita značky; komunikace značky; osobnost značky; pozice značky; rozvoj značky; vstupní strategie; značka; zvýšení konkurence schopnosti

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/85312

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-386756


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-10-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet