Název: Mediální obraz české pivní kultury v letech 2016 až 2017
Překlad názvu: The Image of Czech Beer Culture in the Media during Years 2016 and 2017
Autoři: Otta, Marek ; Podzimek, Jan (vedoucí práce) ; Jirák, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: multimodality; multimodální analýza; módy; pivo; reklama; sociální sémiotika; sémiotika; advertisement; beer; modes; multimodal analysis; multimodality; semiotics; social semiotics

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/100071

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-384739


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-07-30, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet