Název: Dodržování standardů zákaznického servisu v prodeji
Překlad názvu: Compliance with Standards of Customer Service in Sale Section
Autoři: Svobodová, Tereza ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Pilecká, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalita služeb; mystery shopping; prodej; zákaznický servis; customer service; mystery shopping; quality of services; sale

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86250

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357531


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet