Název: Marketingové strategie vybrané firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of Chosen Company
Autoři: Svatý, Marek ; Navrátil, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: foreign expansion; Marketing; marketing plan; marketing strategy; strategy; Marketing; marketingová strategie; marketingový plán; strategie; zahraniční expanze

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69237

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357008


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet