Název: Využití smyslového marketingu v místě prodeje
Překlad názvu: The usage of sensory margenting at the point of sale
Autoři: Jílková, Veronika ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ALO diamonds; ALOve; Bomton; emoce; in-store komunikace; komunikace v místě prodeje; multisensorický marketing; Nike; Sephora; Smyslový marketing; smysly; vícesmyslový marketing; ALO diamonds; ALOve; Bomton; emotions; in-store marketing communication; multisensory marketing; Nike; point of sale marketing; Sensory marketing; Sephora; smysly; vícesmyslový

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/79920

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-349567


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet