Název: Marketingová strategie vstupu nositelných technologií na lokální trh
Překlad názvu: Marketing strategy for introduction of wearables to local market
Autoři: Dimitrovová, Karin ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Klíčová slova: Apple; Apple Watch; Marketingová strategie; marketingový mix; nositelné technologie; PEST analýza; SWOT analýza; Apple; Apple Watch; marketing mix; Marketing strategy; PEST analysis; SWOT analysis; wearable technology

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/72445

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-341567


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet