Název: Dynamický přístup k pedagogicko-psychologické diagnostice a intervenci v mateřské škole
Překlad názvu: Dynamic approach to Educational and Psychological assessment and Intervation in Kindergarten.
Autoři: Krejčová, Kristýna ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Kucharská, Anna (oponent) ; Hříbková, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dynamická diagnostika; učební potenciál; školní zralost a připravenost; dynamic assessment; learning potential; school maturity and readiness

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-328689


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet