Název: MARKETINGOVÝ MIX SPORTOVNÍHO AREÁLU HAMR - BRANÍK A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ
Překlad názvu: MARKETING MIX OF SPORTS CENTER HAMR - BRANÍK AND ITS IMPROVEMENT SUGGESTIONS
Autoři: Hejda, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing,marketingový mix; marketingový výzkum,SWOT analýza; služby; sportovní podnik; marketing research; marketing,marketing mix; services; sport company; SWOT analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/58349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-327607


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet