Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Improvements
Autoři: Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; Marketing; marketingový výzkum; NPS; poplatky; propagace; Provident Financial s.r.o.; půjčka; reklama; spokojenost zákazníka; zákazník; úrok; úvěr; ad-vertising; advertisement; analysis of customer satisfactionm Provident Financial; credit; customer; customer satisfaction; fees.; interest rate; loan; Marketing; marketing research; questionnaire; s.r.ol.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/67256

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-12, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet