Original title: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na jejich zlepšení
Translated title: Customer Satisfaction Analysis and Improvements
Authors: Malochová, Šárka ; Šindelková, Jana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ad-vertising; advertisement; analysis of customer satisfactionm Provident Financial; credit; customer; customer satisfaction; fees.; interest rate; loan; Marketing; marketing research; questionnaire; s.r.ol.; analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; Marketing; marketingový výzkum; NPS; poplatky; propagace; Provident Financial s.r.o.; půjčka; reklama; spokojenost zákazníka; zákazník; úrok; úvěr

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/67256

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-319397


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-12, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share