Název: Analýza marketingové strategie vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Překlad názvu: Analysis of the Marketing Strategy of a Chosen Company and Proposals for its Improvement
Autoři: Straňanek, Juraj ; MA, Martin Faith, (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová analýza; marketingová stratégia; PEST analýza; Porterova analýza; SWOT analýza; marketing; marketing analysis; marketing strategy; PEST analysis; Porter's analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65737

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-317068


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-25, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet