Název:
Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu
Překlad názvu:
The marketing plan proposal of relaxing complex
Autoři:
Tužová, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název práce: Návrh marketingového plánu relaxačního komplexu Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit marketingový návrh relaxačního komplexu. Úkolem je objasnit situaci na trhu fitness center v ČR a částečně i ve světě. Dále i prozkoumat sféru wellness a nalézt inovativní prostředky, jež jsou používány v moderních sportovních zařízeních. Práce zahrnuje marketingový mix poskytovaných služeb. Metody: V metodologické části se tato práce opírá o analýzu konkurence v oblasti wellness a fitness v rámci Prahy. Dále práce využívá analýzy požadavků zákazníka v oblasti wellness a hloubkového rozhovoru s manažery fitness a wellness center. Analýzu vnějšího a vnitřního prostředí shrnuje swot analýza. Výsledky: Práce obsahuje marketingový mix služeb navrhovaného relaxačního komplexu, v němž se lze dočíst, jaká je idea wellness centra, jaké poskytuje služby a produkty, jaký upřednostňuje přístup a prezentaci produktu. Dále navrhuje určitý způsob propagace komplexu, cenovou politiku a obsahuje otázky personalistiky. Klíčová slova: Wellness centrum, fitness centrum, marketingový plán, inovace, marketingový mix, cílové trhy.Title: The marketing plan proposal of relaxing complex Objectives: The main aim of this project is to create the marketing plan proposal of relaxing complex. The goal is to clarify a situation of the fitness market in Czech republic and partially in the world. Also to explore this sphere of wellness and find innovative means, which are used in modern wellness and fitness clubs. This project includes the marketing mix of providing services. Methods: In methodological part, this project is based on the analysis of competiton in wellness and fitness sphere in Prague. This project also uses the analysis of client's requirements in wellness sphere and the interview with fitness a wellness managers. Finally there is swot analysis, that summarizes both the analysis of internal environment and the analysis of external environment. Results: This project contains the marketing mix of the suggested relaxing complex and you can read there the idea of this wellness, provided services and products, prefering attitude to clients and presentation of whole complex. There is also the propagation plan, the question of human resources management and the price policy. Keywords: Wellness centre, fitness centre, marketing plan, innovation, marketing mix, target market.
Klíčová slova:
cílové trhy; fitness centrum; inovace; marketingový mix; marketingový plán; Wellness centrum; fitness centre; innovation; marketing mix; marketing plan; target market; Wellness centre