Název:
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Překlad názvu:
Marketing research of brand equity of traditional participants of Champions League
Autoři:
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazníkTitle: Marketing research on perception of brands of traditional participants of football Champions League Objectives: The objective of the thesis is a description of problems associated with the concept of brand and based on the collected data to make a marketing research of respondents' awareness of brand of selected football clubs taking regular part in Champions League. Methods: The research is making by a questionnaire economization focused on brand awareness and its specific features. In connection with the acquisition of the primary data was used method by online survey. To collect and storage data was used internet application Google Docs. Results: Results of the research showed that awareness of selected football clubs in Czech sports spectators is at a very good level. Furthermore, respondents expressed their opinions, knowledge and attitudes to individual characteristics of the brand of football clubs. Keywords: Brand, brand awareness. Champions League, marketing research, questionnaire
Klíčová slova:
dotazník; Liga Mistrů; marketingový výzkum; povědomí o značce; značka; Brand; brand awareness. Champions League; marketing research; questionnaire