Název:
Strategie učení žáků středních škol
Překlad názvu:
Learning strategies of students at high school
Autoři:
Koutníková, Eva ; Strnadová, Iva (vedoucí práce) ; Felcmanová, Lenka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] NÁZEV: Strategie učení u žáků středních škol ABSTRAKT: Bakalářská práce je zaměřena na strategie učení u žáků středních škol s poruchami učení. Úkolem teoretické části je popsat zásady, metody učení a pomůcky. Teoretickou část jsem psala s pomocí odborné literatury. Cílem bakalářské práce je odhalení, jaké strategie učení žáci používají. K tomuto cíli mi pomohlo výzkumného šetření a vytvoření případových studií. Podle výsledků šetření se většina žáků učí nesystematicky a dostatečně nevyužívá strategie učení. KLÍČOVÁ SLOVA: Specifické poruchy učení, metody učení, kompenzační pomůcky, střední školaTITLE: Learning strategies of students at high school SUMARRY: The bachelor thesis is focused on learning strategies of students at high school with learning disabilities. The task of the theoretical part is to describe principles, methods and compensation aids. The theoretical part I drew from the scientific literature. The aim of my thesis is to reveal learning strategies which students use. I have achieved the aim by using my survey and case studies. According to the survey, most students learn unsystematically and they don't use enough learning strategies. KEYWORDS: Specific learning disorders, learning methods, compensation aids, high school
Klíčová slova:
kompenzační pomůcky; metody učení; Specifické poruchy učení; střední škola; compensation aids; high school; learning methods; Specific learning disorders