Název:
Umělá inteligence pro moderní karetní hry
Překlad názvu:
Artificial Intelligence for modern card games
Autoři:
Vejmola, Jiří ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] In this work we study the ways of implementing arti cial intelligence for modern card games. We strive to create various players, to put them into matches against each other. By doing so we can verify the efficiency of employed methods, such as simulation, random approach, opponent modeling, xed strategy, etc. We would also like to nd out what influence do other game elements have on the progress of the game and the performance of individual players. The game used in the thesis is based on Magic: The Gathering's rules for two players, speci cally on Magic 2010 Core Set, which revised certain parts of the game. These rules are then modi ed or simpli ed when necessary for implementing game mechanics on a computer. Decks of cards used in testing are based on the existing ones.V předložené práci studujeme možnosti implementace umělé inteligence pro moderní karetní hry. Naší snahou je vytvořít různé hráče a základě jejich vzájemných zápasů si ověřit efektivitu použitých metod, např.: simulace náhodný přístup, modelování protivníka, daná strategie, atd. Dále bychom ráci zjistili, jaký vliv mají ostatní herní prvky na průběh hry a výkon jednotlivých hráčů. Vycházíme z pravedel karetní hry Magic: The Gathering pro dva hráče, konkrétně z edice Magic 2010 Core Set, kde došlo k několika důležitým změnám. Tyto pravidla jsou dále upraveny nebo zjednodušeny pro potřeby implementace herních mechanik na počítací. Baliky karet použité při testování jsou založeny na již existujících.