Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Artificial Intelligence for modern card games
Vejmola, Jiří ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
V předložené práci studujeme možnosti implementace umělé inteligence pro moderní karetní hry. Naší snahou je vytvořít různé hráče a základě jejich vzájemných zápasů si ověřit efektivitu použitých metod, např.: simulace náhodný přístup, modelování protivníka, daná strategie, atd. Dále bychom ráci zjistili, jaký vliv mají ostatní herní prvky na průběh hry a výkon jednotlivých hráčů. Vycházíme z pravedel karetní hry Magic: The Gathering pro dva hráče, konkrétně z edice Magic 2010 Core Set, kde došlo k několika důležitým změnám. Tyto pravidla jsou dále upraveny nebo zjednodušeny pro potřeby implementace herních mechanik na počítací. Baliky karet použité při testování jsou založeny na již existujících.
Disruption of movement or cohesion of groups through individuals
Vejmola, Jiří ; Neruda, Roman (vedoucí práce) ; Děchtěrenko, Filip (oponent)
Název práce: Narušení pohybu a soudržnosti skupin skrze jednotlivce Autor: Jiří Vejmola Katedra: Katedra teoretické informatiky a matematické logiky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Roman Neruda, CSc., Ústav informatiky AV ČR, v. v. i. Abstrakt: Jen malé množství informovaných a stejně smýšlejících jedinců, průvod- ců, je potřeba k vedení jinak naivní skupiny. Zaměříme se na některé z možných změn, které mohou být způsobeny přítomností dalšího informovaného jedince s jinými zájmy, narušitele. Je naznačeno, že za normálních okolností není narušitel schopen způsobit nic významného. Abychom tomu předešli a zvýšili jeho šance na úspěch, zavádíme nový parametr - důvěryhodnost. Zkoumáme, jakým způsobem mění celkové chování. Ukazujeme, že zvýšená důvěryhodnost narušitele zvyšuje jeho vliv na ostatní. To poté způsobuje, že naivní jedinci jsou více ochotni jej následovat. Ukazujeme, že za vhodných podmínek se nakonec narušitel může stát tím, kdo vede skupinu. Klíčová slova: multi-agentní systém, rojová inteligence, emergence, důvěryhodnost
Artificial Intelligence for modern card games
Vejmola, Jiří ; Sýkora, Ondřej (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
V předložené práci studujeme možnosti implementace umělé inteligence pro moderní karetní hry. Naší snahou je vytvořít různé hráče a základě jejich vzájemných zápasů si ověřit efektivitu použitých metod, např.: simulace náhodný přístup, modelování protivníka, daná strategie, atd. Dále bychom ráci zjistili, jaký vliv mají ostatní herní prvky na průběh hry a výkon jednotlivých hráčů. Vycházíme z pravedel karetní hry Magic: The Gathering pro dva hráče, konkrétně z edice Magic 2010 Core Set, kde došlo k několika důležitým změnám. Tyto pravidla jsou dále upraveny nebo zjednodušeny pro potřeby implementace herních mechanik na počítací. Baliky karet použité při testování jsou založeny na již existujících.

Viz též: podobná jména autorů
4 Vejmola, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.