Název: Aplikační programové rozhraní pro ITIL Service Desk systémy
Překlad názvu: API for ITIL Service Desk Systems
Autoři: Širůček, Pavel ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aplikační rozhraní; help desk; Information Technology Infrastructure Library; IT služba; ITIL; Java; service desk; správa incidentů; správa konfigurací; správa problémů; správa změn; tiket; webová služba; api; Change Management; Configuration Management; help desk; Incident Management; Information Technology Infrastructure Library; IT service; ITIL; Java; Problem Management; service desk; ticket; web service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61850

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-255358


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet