Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu Servis Feňo
Překlad názvu:
Marketing Plan Proposal for the Servis Feňo Company
Autoři:
Feňo, Tomáš ; Vyklický, Martin (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce je vypracovat návrh marketingové strategie a doporučení pro podnik Servis Feňo, který klientům poskytuje služby v oblasti elektrického ohřívání vody. K identifikaci současného stavu podniku byla použita marketingová situační analýza, tedy hodnocení vnějších a vnitřních faktorů, které vyúsťují v souhrnné SWOT analýze. Na základě identifikovaných slabých míst byla navrhnuta tato opatření; definice poslání, vize a cílů, vytvoření databáze klientů, redesign corporate identity, dress code, revize současných webových stránek a další nástroje online komunikace jako jsou SEO a PPC reklama. Tyto konkrétní návrhy marketingové strategie mají přispět k získání nových klientů, udržení těch stávajících a posílení konkurenceschopnosti.
The thesis is focused on developing a marketing strategy proposal and creating a set of specific recommendations for the company Servis Feňo, which provides service in the field of electric water heating. To identification of a company current state, it has been used a marketing situational analysis, i.e. evaluation external and internal factors, which results in a summary SWOT analysis. On the basis of weak spots detected, this particular measures were proposed; to define mission, vision and targets of a company, to create a client database, to redesign and improve corporate identity, dress code, revision of the current websites and other instruments of online communication such as SEO and PPC advertisement. Realisation of these particular marketing strategy proposes should lead to acquisition of new clients, retaining of current ones and strengthening competitiveness of the company.
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; marketingový mix; návrh; služby; strategie; analysis; marketing; marketing comunication; marketing mix; marketing strategy; proposal; services; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/52099