Original title: Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií
Translated title: Planning and evalauation of corporate strategy in online social media environment
Authors: Šulc, Miroslav ; Karlíček, Miroslav (advisor) ; Kolář, Petr (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: e-shop; marketing; planning; social media; social networks; strategy; e-shop; marketing; plánování; sociální média; sociální sítě; strategie

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/44757

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192640


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2015-09-10, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share