Název: Plánování a hodnocení komunikační strategie v prostředí sociálních médií
Překlad názvu: Planning and evalauation of corporate strategy in online social media environment
Autoři: Šulc, Miroslav ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Kolář, Petr (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; marketing; plánování; sociální média; sociální sítě; strategie; e-shop; marketing; planning; social media; social networks; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44757

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192640


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet