National Repository of Grey Literature 912 records found  beginprevious899 - 908next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Web pages comparison of airlines on the zech market
Veis, Richard ; Toman, Prokop (advisor) ; Pösinger, Martin (referee)
Hlavním tématem práce je srovnání webových stránek několika leteckých společností na českém trhu. Hlavními oddíly jsou jednak popis internetu a jeho vzniku, vytyčení kritérií pro zhodnocení jednotlivých aspektů webových prezentací, a nakonec konkrétní zhodnocení dle zvolených kritérií. Výchozím uživatelem je cestující, tomu byla kriteria uzpůsobena. Daným kritériím jsou přidělovány váhy vyjadřující jejich důležitost. K nalezeným nedostatkům jsou navrhována jednotlivá doporučení. Na konci práce je pomocí tabulky a grafu znázorněno pořadí dle úspěšnosti v analýze.
The cusotmer's selection criterions of a retail chain
Háková, Hana ; Kališová, Libuše (advisor) ; Kašová, Vladimíra (referee)
This bachelors thesis deals with the customers' preferences in choosing a store as well as with the facts that affect their decisions in the selection. The survey was made amongst respondents in the district of Tabor on the basis of a questionnaire made by me. The results were compared with a nationwide survey research.
Vyhodnocení vybraných produktů marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka
Zdeňková, Milena ; Vlček, Radim (advisor)
V práci jsou srovnávány velikosti hodnoty pro zákazníka, kterou by zákazník získal zakoupením jednoho ze dvou produktů "lyžařská bunda". Hodnocení vybraných produktů bylo provedeno marketingovým, inovačním a univerzálním pojetím hodnoty pro zákazníka. V práci je diskutována vhodnost užití a vypovídací schopnost jednotlivých pojetí hodnoty pro zákazníka a vybrána nejlepší varianta.
Využití věrnostních systémů pro podporu prodeje
Svobodová, Zdeňka ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Černá, Jitka (referee)
Práce se zabývá loajalitou a jejím postavením v dnešní společnosti. V teoretické části jsou zdůrazněny hlavní zlomové okamžiky ve vývoji loajality a vymezení jednotlivých druhů loajalitních programů. Praktická část je zaměřena na deskripci věrnostního programu České spořitelny ? Bonus program. Následuje průzkum mezi členy tohoto programu a jejich následná segmentace do několika segmentů, dle kterých jsou pak navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení programu. [cs]
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (advisor) ; Vyskočil, Vlastimil (referee)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Customer satisfaction
Fenclová, Jana ; Hebák, Petr (advisor) ; Průšová, Petra (referee)
The aim of this thesis is to demonstrate usage of statistic methods to better identify customer loyalty and satisfaction. The main purpose is to understand customer behavior and to find key factors which can influence customer satisfaction with the company related. The thesis is divided into 3 chapters. The first two chapters represent the theoretical part. The first chapter is focused on marketing research. There the reader can find the main research approaches, the selection of the sample of customers, the structure of question blanks, the way of collecting data and several methods used in praxis. The following chapter consists of necessary statistic methods -- correlation analysis, regression analysis, factor analysis and structural equation models. Practical part is represented by the key last chapter. In the begging the description of survey sampling and basic information about selected set can be found. The data collected are further analyzed using not very common method Walker which offers one very interesting and efficient way how to evaluate information about customers. Introduction and presentation of the method Walker is not only the core but also the main aim of the work.
Analysis of the Consumers' Shopping Behaviour in Selected Locality
Fritsch, Martin ; Cimler, Petr (advisor) ; Hommerová, Dita (referee)
Bachelor thesis analyses shopping behaviour of the customers from Černošice and its environs. It describes selected shops in Černošice and nearby and briefly characterizes a development of preferences of a type of a main shopping place for food in the Czech Republic and shoppers' character in the Czech Republic. Shopping behaviour of the customers from Černošice and its surroundings is analysed on the basis of its author's survey. The choice of shops is described as well as its reasons. The importance of these reasons is compared according to the choice of the type of main shopping place or the shoppers' mobility. The outcomes of this analysis are compared to the situation in the Czech Republic.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (advisor) ; Skopal, Jaroslav (referee)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Marketing v oblasti bentonitových steliv
Juklíček, Zdeněk Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Vyskočil, Zdeněk (referee)
Teoretická část: marketingové prostředí, kupní rozhodovací proces, segmentace, marketingové strategie, marketingový mix. Praktická část: charakteristika trhu chovatelských potřeb, spotřebitelů, srovnání sortimentu firmy Keramost, a.s. a konkurenčních subjektů, analýza marketingového mixu s důrazem na marketingové aktivity, doporučení a závěr pro management

National Repository of Grey Literature : 912 records found   beginprevious899 - 908next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.