Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Portfolio profesného rozvoje Andrey Hlobilové
Hlobilová, Andrea ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Blažková, Veronika (oponent)
Portfolio profesního rozvoje Andrey Hlobilové zahrnuje deset povinných částí seřazených dle závazné struktury. Portfolio zahrnuje odbornou esej na téma Společná tvorba dítěte a rodiče na kroužku keramiky, dále pak konspekt knihy Čáry, klikyháky, paňáci a auta: výtvarný projev a psychický život dítěte Jaromíra Uždila, profesiogram pedagoga volného času, případovou studii školského zařízení Dům dětí a mládeže a přípravu na volnočasovou lekci keramického kurzu. Napříč celou prací je mapován autorčin profesní růst. Své zkušenosti a zde zaznamenané milníky svého růstu čerpala při studiu, praxi a z odborné literatury. Práce je koncipována tak, aby byla pro autorku užitečným shrnutím nabytých znalostí a získáním nových poznatků užitečných pro její praxi.
Proměny Domu dětí a mládeže ve Strakonicích po roce 1989
PETRÁŠOVÁ, Sandra
Práce se zabývá vývojem Domu dětí a mládeže ve Strakonicích po roce 1989 až po současnost. V první části bakalářské práce se jedná o popis změn, které postihly zařízení při transformaci zařízení pro volný čas po Sametové revoluci. Jedná se o popis 90. let 20. století, jakožto změny budov, vedení a získávání si svého místa ve městě Strakonice, jakožto místo pro trávení volného času dětí a mládeže. Dále je představen popis činnosti zařízení ve 21. století, formy vzdělávání, personální zajištění, finanční stránka a v neposlední řadě popis zájmových kroužků, na jejichž nabídce lze vývoj DDM Strakonice rovněž představit.
Delegování činností ředitele střední školy na vedoucího domova mládeže.
Žigová, Jarmila ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Delegování činností ředitele střední školy na vedoucího domova mládeže Bc. JARMILA ŽIGOVÁ ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá managementem vzdělávání ve školském zařízení. Hlavní pozornost je věnována střednímu managementu, konkrétně vedoucím pracovníkům domovů mládeže středních škol. Zkoumá jejich roli, definuje činnosti a kompetence, které jsou delegovány řediteli středních škol. Téma práce vychází ze skutečnosti, že ačkoliv domov mládeže řídí ředitel školy, činnost a provoz tohoto zařízení obvykle zabezpečuje vedoucí pracovník domova mládeže, který tvoří důležitý mezičlánek mezi vedením školy a pracovníky školského zařízení. Předkládaná práce je zpracována s využitím odborné literatury a volně dostupných internetových zdrojů. Vychází z obecně platných právních norem a specifických zákonů, které upravují oblast výchovy a vzdělávání. V teoretické části práce je popsán termín vedoucí pracovník ve vzdělávací instituci, vysvětlena funkce vedoucího pracovníka v domově mládeže střední školy a vymezen pojem delegování. Kompetence, které přebírá vedoucí pracovník domova mládeže od ředitele školy, jsou předmětem výzkumné části diplomové práce. Kvantitativní výzkum je realizován dotazníkovým šetřením, obsahovou analýzou dokumentů a řízeným rozhovorem. Oslovenými respondenty jsou vedoucí pracovníci domovů mládeže....
Výběr vhodných volnočasových aktivit s ohledem na psychický a fyzický vývoj jedince
VAŠINOVÁ, Marie
Práce se zabývá výběrem činností pro děti mladšího školního věku na základě vývojových charakteristik. V teoretické části jsou uvedeny kapitoly vybrané oblasti volného času, které jsou pro tuto práci důležité, dále instituce zabývající se výchovou ve volném čase, a také již zmíněné charakteristiky mladšího školního věku. Praktická část obsahuje návrh týdenního plánu činností pro školní družinu, přizpůsobenou mladšímu školnímu věku. Při plánování a přípravě činností pro děti je důležité dbát na zvláštnosti a charakteristiky příslušného věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.